W związku z realizacją w ramach Osi Priorytetowej 1 Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka, Działania 1.5. Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw, Poddziałanie 1.5.3 Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw poprzez poprawę efektywności energetycznej RPO Województwa Wielkopolskiego na lata 2014-2020 projektu pt.: „Wzrost konkurencyjności Przedsiębiorstwa Handlowo – Usługowego „TRANS-KOL” Zenon Sobczak poprzez poprawę efektywności energetycznej” zapraszamy do składania ofert na kompleksowe wykonanie prac remontowo – budowlanych i termoizolacyjnych na zasadzie Generalnego Wykonawcy.
Cel zamówienia
Wzrost konkurencyjności Przedsiębiorstwa Handlowo – Usługowego „TRANS-KOL” Zenon Sobczak poprzez poprawę efektywności energetycznej.
Skrócony opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zasadzie Generalnego Wykonawcy:
- ) kompleksowe wykonanie termomodernizacji budynku magazynowo – warsztatowego (ul. Toruńska 186, 62-600 Koło) obejmująca zrealizowanie zalecanego zakresu termomodernizacji: dach; ściany; stolarka okienno-drzwiowa; instalacja grzewcza C.O. i CWU.
- ) wymiana oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego polegająca na wymianie opraw i źródeł światła.
Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku – specyfikacja techniczna.
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy składać mailowo na adres:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „TRANS-KOL” Zenon Sobczak
ul. Toruńska 186, 62-600 Koło
W przypadku chęci złożenia oferty osobiście, ofertę należy dostarczyć w godzinach pracy sekretariatu, tj. 8.00 – 15.00. Oferent który złoży ofertę osobiście w sekretariacie, otrzyma potwierdzenie wpływu oferty z adnotacją o dacie i godzinie wpływu oferty.
O zachowaniu terminu decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
Termin składania ofert
Termin składania ofert upływa o godz. 15:00 dnia 04.07.2018 r. Oferty złożone po wyznaczonym terminie zostaną odrzucone.
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: od 16.07.2018 do 15.05.2019.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia:
Bogdan Szamer - dyrektor
tel. +48 693 699 493
e-mail:
Załączniki:
Zapytanie ofertowe nr 1.
Specyfikacja techniczna - załacznik nr 1.
Formularz ofertowy - załacznik nr 2.
Oświadczenie o braku powiązań - załacznik nr 3.
Oświadczenie o zdolności realizacji zamówienia - załacznik nr 4.
Przekrój A-A.
Rzut poddasza.
Rzut parteru.
Kosztorys z przedmiarem i charakterystyką obiektu.
Ekspertyza budowlana obiektu.